Wednesday, May 11, 2011

Saya mengaku Semua Edit...


P/s : saya tak lawa.. jadi nak edit... saya suka benda kiut.. jd saya edit jugak.. dah keja  saya edit2... tapi saya mngaku saya men tipu2 dgn edit...... minta maaf len lau wat sesetengah pihak tak senang hati...... sedih....
sila klik nuffnang *dgn nada ngis knon2*

Like becoz I love U
Mintak maaf.. button LIKE tak der. tak tau pa jdi.. facebook developers cakap
*Only verified developers can be added as listed developers of this application*
Help me!! pa mcm nak wat tu arr..???

22 comments:

  1. sy paling suka blog ni sbb tu slalu jak tggu2 pe en3 terbaru..
    best bljr sbnrnya.. sama la kita suka edit..
    just 4 fun xsalah pun.. :)

    ReplyDelete
  2. huhu , jgn sedih . :)
    abaikan je sesape yg cakap pasal kite . beselah tak semue org smpurna , btw , zana singgah sni . bace entry . btw , nice edit . nanti zana nak jadi pandai bab mengedit jugak bole ? hehe . btw , keep it up . :)

    ReplyDelete
  3. smua org senang dgn kamu larh,, law x pcaya..tgok,,kejap lg pasti ramai yg komen bg sokongan..
    bila bka blog,, sy xkn terlepas utk singgah d blog kamu..sy sokong kerja kamu..

    ReplyDelete
  4. alala..leng2..
    jan sedih2 r..
    sa pun suka edit2 jua tp nda hbt men p/shop..
    hehe..
    itu minat bha besala tue..biar ja org yg ckp tue..
    jeles tue..kah3..
    chill r..
    ;D

    ReplyDelete
  5. suka blog lengleng sebab edit mengedit ni la....siapa yang tak suka tu? haihhhhhh meh sini den pulas telinga

    ReplyDelete
  6. Rina : thanks dear....mari la kita bersama2 edit mengedit....:)

    Nurul : ble saja.. hihihihihi.. yeahhh.. ada geng...:))

    Kre: yup.... kmurag la pembakar semngat....thnks sokong yaa.....

    echa :hihihihi. saya ngaku edit2 kan.... yg penting biarpun saya edit2.. saya ngaku...:((

    cira : hihihihi.. tak ya la gaduh2.. cukup anda sokong..... saya tak mau kritik org.... sebab kita semua tak sempurna


    Terima kasih korang..:)) mula senyum
    ^___________________^

    ReplyDelete
  7. ignore saja cik leng2 ngn sume kata mereka tu..dorang jeles tu..kpd korg2 y xsuka...lau xsuka sila jgn kepochi sini..tp sy suka thats y suka kepochi..ngeh3..

    harap2 cik leng2 xkan berhenti bg tutorial sbb sy sgt suka mencubanya..go cik leng2 go!!!

    ReplyDelete
  8. akam : hahahahaha.. yeah.. we go together.. praktis make perfect... akan ku usaha edit supaya lebih baik...amin..:)

    ReplyDelete
  9. pijah :.... tak..????.... tak salah ka nak di taip..?? hihihihihihihih

    ReplyDelete
  10. no no i mean kau punya edit tak kesalah pun..

    ReplyDelete
  11. I like your style..pedulikan orang lain..hehe ^_^

    ReplyDelete
  12. xsalah pon... biarkan mereka k..
    saya pun suke edit2 nehhh...
    hobi...
    tp kamu hebat laa.. leh share tutorial pasal photoshop nehh....
    teruskan usaha.. ^_^

    ReplyDelete
  13. kamu memang hebat dalam mengedit..
    keep it up yaw....

    ReplyDelete
  14. Pijah : hihihhi.. thanks dear....^_____________^

    Halim : i like u to thanks support me..:)

    kotak hati :
    hihihihihhihi... sharing is caring...:)

    ReplyDelete
  15. Alamak! jgn sedeh bah...
    aku pun nda kiut, tp aku nda pandai mengedit..kehkehkeh..

    ReplyDelete
  16. siti : tak la hebat.... sebab dapat kririkan membina...:) tak per sya usaha praktis lebih byk....:)

    Zurina : hahahahahaha..ko nie.. jgn rendah diri bah... sya pun ngaku nda cantik... sebab tue edit2... lalalalalalaala

    ReplyDelete
  17. kita gunakan kelebihan yg ada..
    jgn hiraukan org lain ye.

    ReplyDelete
  18. Don't worry yourself on what people think or say about you, Leng.

    What others think about you is none of your business, so abaikan jak terus!

    Btw, I love your blog. We LOVE your blog! Kan kawan-kawan?

    Cheer up!

    ReplyDelete
  19. kucar kacir : thanks....:).....

    Gunaqz : hihihiihhi... i love u alls too. thanks........


    I'm happy..........^__^
    See...??? Ada yg support me....me maw ngis sudah...T_T.

    ReplyDelete
  20. biasa la tu dik. bila kita berkebolehan sikit, mula la ada orang tak senang. haha. ignore je.

    ReplyDelete
  21. Leng2,sepa2 yang cakap begitu sama ko,ko cakap ja sama dia,saya edit gambar saya pun,knapa la,bukan kita duduk satu kubur,lain2 juga bilang.. hahaha.. benci btul sa kalau ada orang jeles,mo kasitau2.. diam2 sudah la ba kan?? sharing is caring ba.. ko timbak ja dia pakai senapang gajah.. eh,sa balik ujung tahun mungkin,nanti baru sa kontek ko pasal tu photoshop tutorial la ah?? yang penting ko sedia external HDD atau pendrive 16gb.. ^_^.v.. ko kopi ja.. ^_^.v..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...