Thursday, May 19, 2011

Betday lalalala betday~!! ^_^

Not my betday.. tapi saya yg salu seksited..muahaha……. banyak nya makanan..hihihhihi….
Ayam!! And kek.. tak tahan…~~~~n_n…. every year.. ada betday jak.. makan makan makan… huahahaha.. bahagianya.. *paling siok=FREE*..  kerana tiap2 hari kami di belanja makan KFC oleh customer…tahun nie bos masak utk kami jer.. tak bg mkn.. di sruh ber diet…muahahahaha

Memperkenalkan calon2 yg hari2 makan KFC



saya kan yg paling cun..?? muahahahaha.. tgok suma kwn saya gelen2...
*kejam punya kawan*

yang nie pun FREE minuman
thanks RED BULLS
P/s : semua KFC menu pown da hafal..siap harga lagi.. jgn la mw tipu2 harga KFC..kuikuikuikui *eksen knon2* terima kasih la kepada sponsor2  makanan kami hari2….*jimat duit.muahahahaha*

nie sponsor2 makanan,,kikikikiikiki

Saya tukang makan jer... muahahahaha

anak bos yg betday.. tapi saya yg makan lebih...



Terima kasih juga yg baik hati sponsor kek..
lalalalalalalala

P/s : selamat hari jadi utk semua ya.... len kali sila la baik hati bg saya makan....lalalalaalalala

7 comments:

  1. macam nyaman jak tu kek..nyum nyum..

    ReplyDelete
  2. Makan banyak? Tak gemuk2 pon? hehehe ^_^

    ReplyDelete
  3. makanan nampak sedap .. lagi2 yang mee tuh .. sedap nya :)

    ReplyDelete
  4. Ima : sedapppppppppppppppppppppppppp..:))

    ReplyDelete
  5. Halim : kuikuikui.... kadar metabolisma yg tggi.. pembakaran segala lemak pun lancar *uisehh sains knon2*

    ReplyDelete
  6. fyeza : sedapppppppppppp.. *apaling sedap adalah benda free*..muahahhhahhaha

    ReplyDelete
  7. da bole jd duta KFC da cik leng2 oii.. hik3

    *sy juga suke bende free..ngeh3*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...