Monday, May 16, 2011

Next Top Female Blogger

Style, Share & Inspire!

Contest nie d anjurkan oleh Sandra Azwan... Saya pun nak try join jugak la..

1) Tell us about your blog in 70 words or less. (When and why you started it, how often you update, and your viewers)
   
me.?? Start my blog  January this year…blog mencerminkan diri sendiri. Then saya mula kongsikan ilmu2 yg ada dgn semua.. sharing is caring..update hari2 n show what I do at work…my Viewers adalah di kalangan blogger2 yg lansung saya tak kenal but then jadi kwn.. sebab I don’t have friend yg ada blog nie.. thanks all 4 reading my entry….luv u all banyak2..

2) What is your personal style?
  
I like 2 wear summer dress!! Dulu2 tak kisah pakai panjang or pendek.. but now. Dah berubah ckit la.. Long summer Dress……….n Denim fashion style!!

3) A picture of you in one of your favorite outfits:



4) Are you the next Malaysia’s Top Female Blogger 2011? Why?

Me The next Malaysia’s Top Female Blogger 2011 !! sebab its not about fashion or style, mahu mereka mengenali saya..n try not to be me but usaha like me!! For me, nothing in this world comes easy, hardwork is the key. The mistake I’ve done today fuel me to do better for tomorrow. That’s what I show in my blog,tunjuk semua hasil edit2 saya yg gagal dan ingin di perbaiki lagi smbil kongsikan bersama readers…n thanks 4 supporting me my followers..:)

5) I love to read ‘Life with Sandra…..’ because? 

I love to read ‘Life with Sandra…..’ because I  envy him… honest!! Tapi jeles yg positif…jeles saya membawa kepada usaha… He inspire me!! Just see his sketch..wow!!..make me dream like..wuu saya ni macam model bila tgok his design *part nie sila tampar saya*…….fuh……. being honest.. saya tak berapa kenal.. sya pun tak kenal diri sendiri lagi..muahahahah ehh ble ka taip mcm nie.?? Hihihihihi.. but I think He’s the One..The Next Top Fashion Designer….!! Muda2 dah berbakat.. me jeles…

P/s : if I win.. tak per la.. tak dapat date… sebab jau. Tapi hadiah lain nak (uik..?? perasan nya jdi pemenang!!).. muahahahahaha…….. tak tau la tersenarai or not.. sebab my anwers lansung tak impress kan c Sandra..sob sob.. syok sendiri jak jawapan saya,. Neway… Vote 4 Me (ehh ada vote ker.??)

Like Becoz I love U


7 comments:

  1. Dear Lulu...

    Hello...thank you for joining this!Good luck yer...hehe...PEACE!;-)

    ReplyDelete
  2. kucar kacir : hihihihhi.... testing jer... :((

    sandra!! hihihih.. men2 mata*..mnatau ble menang..:)

    ReplyDelete
  3. yess you are the next top female blogger

    ReplyDelete
  4. xde vote pon i vote cik leng2!!!!agagagga.. =p

    ReplyDelete
  5. Best la LengLeng kalau menang.Dapat date dengan sandra azwan..hehe!

    ReplyDelete
  6. mimi : hahahahaahahahah..konon la... hihihih

    akma : huahahahaha.. mmg xder vote..lalalal

    Halim : muahahahaha..lau menang la..:((

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...