Tuesday, May 31, 2011

Hargai la rakan anda ^_^

Saya nak cerita.. hhihihih.. tentang menghargai rakan.. tak kira susah ataupowwn senang…. Nah… memperkenalkan my Best male Fren (BFF). Cheah Foo Hong… ataupun Fready Cheah.. tapi saya suka pgl cheah jer… dia la rakan lelaki yg baik..:)) sebab dia menghargai kwn mcm saya.. kuikuikui… penghargaan kepada rakan yg menghargai rakan…. ^_^…

Meh kita cerita tentang kebaikan dia yg tak pernah nak mintak balasan…^_^



Dia datang kerumah nak bawa jalan2 makan…
dia bawa KFC .. saya tak makn..
bapak n adik lelaki saya yg makan.. muakakaka..
pelahap mcm saya jugak.. saya simpan resit jak..
susah hati juga tgok kebaikan rakan saya nie…
tu untuk bapak.. utk saya lagi grand.. hihihihihihi

Kami makn d Fish Co. Seafood in a Pan… 
harga grand.. nasip bukan saya yg kuar duit.. 
kebaikan c Cheah di tonjolkan lagi..:))

Dinidng dia suma ada ikan....

Kami pilih tempat yg luas.. muahahahaha
meja makn utk 6 org.. tapi kmi dua jer mkan
hakhakhak

Errr..ikan lagi....

Yg ni lada2 n sause!! mavelesssss..sedap... lau ble.. nie
pun saya nak sapu abes juga..:)

Saya oder capucino... alang2 kena belanja.. pilih yg mahal..
huahahahahaha.. *silakakkk kwn mcm saya nie*

Mussels in Garlic LemonButter sauce



Seafood Platter for 2



Yang nie pla sma jer dgn ats.. picture terang skit
ambik dr laman web dia..:))

Dah abes makan...uyaaehhhh

Kulit2 n sisa lepas makn..:)... picture sengaja
di kaburkan.. agarpelahap tidak ketara sgt..
muakakakakaka

Makan sedap.. Harga pown sedap..
fuh.. nie utk 2 org.. lau berorang2 lagi tak tau la...
tq my dearest fren Cheah....
utk lihat menu sila ke link nie

Lepas tue...time blik.. dia belanjak
digi relod utk bradband..:)

yang nie pla..minuman momo..
belanjak.. saya yg paling mahal..
kuakakakakaka


Yang nie c cheah.... hihihihi...time makn teda
gmbar..sebab nampak makanan jer...
yg nie picture sya minggu lalu

yang nie picture semalam.. dalam seminggu
kebulatan wajah ada sudah.. muakakakakka..
hasil makanan yg di beri bertubi2...lalalalalaala

P/s : mintak maap bahasa malay saya.. dirosakkan.. uhuk uhk.... thanks juga kepada Cheah... 3 hari sebelum ni.. memberi ku makan2 Mcd... kepada bos... belanja soto Ayam... kepada bini bos.. belanja rojak daging....

7 comments:

  1. wah. sedap nya makanan ~~ suh dia belanja saye jugaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. pergh! memang marveles kalau orang belanja..
    ^_^

    ReplyDelete
  3. Hajar : hihihihihihihihhihi..mmg best..:)

    fyy : hihihihi.meh dtg sabah.. siok kwn dia nie.:))

    Halim : hahahahhaha. setuju!!!!

    Nelly : uyeaahhh..:))

    ReplyDelete
  4. Aiya lama suda tidak makan sana ohh

    ReplyDelete
  5. wahhh..da mcm kat fish manhattan market da...lazattt nya..kedai tu ada kat kk je ke?kL xde?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...