Thursday, May 26, 2011

Let Talk about Sister!!

saya nak cakap pasal adik beradik la.. *sebab tak der tajuk nak wat*.muahahahahaha,... nie adik yg rapat dgn saya.. juga rakan sebilik....^_^. dia nie.. kreatif dr saya...huhuhuhhu.. *me jeles*....but positif.... sebab I know menipu edit2 ,kuang3x.. dia tau tangkap gmbar..kuikuiukui .. yup.. dia bekerja as a photographer..

1 me
2 bapak
3 Yu Jin (adik)
4 Bibie (adik)
5 Lisa (kakak)
oki..yg no 5 tue kakak lebih kecik dari adik2 dia. muahahahaha 

Yu Jin *my sister*
sori saya sebagai kakak bukn contoh kepada adik... sob sob...
saya tak berapa nak alim..T_T

Ni pla hasil dia bermain dgn gmbar.. 










saya ada dslr api tak terer part gmbar.. edit tipu2 terer la...
muahahaha
yujin n kasut saya.. uuuyeahhh.. yg nie sya yg snap..^_^
P/S: check her blog YuJin .... dia ada byk blog.. tapi hobi dia dulu delete2 blog..muahahaha... besa la blum pndai main blog nie.. lepas tue ada blog yg mmg oki da.. tapi sebab blogger hari tue sedang ada prblem... dia tak dapat buka blog.. so dia delete la blog dia.. aiiyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................. so nie blog baru dia..:) sian follower dia ckit lagi.. tak byk update.. bru buat td siang.:) sila2 la menjenguk yaa..:))


6 comments:

  1. hahahahhaha....ok..nnt sa cek wakakakakka

    ReplyDelete
  2. shen.??? uik.?? bah bah.. follow la dia..:)

    ReplyDelete
  3. Lebih kurang je muka Leng2 dengan Yujin.. ^_^

    ReplyDelete
  4. wahhh..cantik nya pic2 yang yu jin snap..i loikeeee..so much..ok2 nanti akma p jenguk2 blog dia.. =)

    ReplyDelete
  5. Trim kasih hlim ,akma n shen..(shen????mcm kenal)haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...