Thursday, April 21, 2011

Diri Sebenar : LengLeng

Saya dah cuba berubah.. dulu2 mmg tomboy... cuma cara jalan saja tidak berubah.. ckit la... tak la mcm jantan sepenuhnya...:)...seperti anda lihat di Entry Ini..korang boleh lihat cara saya berjalan..:).. mmg saya tak boleh jd orang yag ayu..tapi... semua org ada perwatakan berbeza... tidak ada yg sempurna... saya dah cuba nie..:).. insyaAllah.... manatau satu hari hati terbuka utk memakai tudung...^_^.. amin.....

Saya suka mengedit..so pic nie pown saja2 nak edit..
origin tempat gmbar.. studio cni jer..
bukan d padang2 buatan tue..^_^

Hah..nie la saya.... pompuan kan..?? ^_^

Hah..nia pla sya juga..^_^


Tentang diri saya.... : Saya nie jenis kuat marah bila ada di pndangan mata sya yg mmg tak kena la...  terlalu cepat melihat kelemahan org len... ..*kena tnya rakan sekerja..mereka kata kekadang takut sebab sya mcm singa*..tapi sekurang2 nya.. jujur ..bukan nak cover diri sendiri or nak tunjukkan diri tue baik dgn memburukkan or menceritakan hal yg bukan kejadian sebenar... kan3x... 
tapi tetap ada juga yg suka wat mcm tue d belakang..pelik kan...lantak korang la nak jga nama bek korang... 
Hmmm... jenis yg diam2... mmg suka pendam.. sebab tu bila meradang,,..huh..kompom nuklear meletup pown kalah!!.. tak caye.?? muahaha.. Saya pernah mngamuk tahap tendang kerusi bos smpai terbang *saya bukan mcm lelaki* muahahahaha.... nasip boss tak der.. tapi kerani bos bg cerita la..pok pek pok pek... bos tak juga kata pa2... di suruh saja sya berehat2..aik.?? rasa berdosa di dalam dada..:((
saya nie kuat makan... tapi 1 kelebihan sya..badan tak naik.. perutt yg naik..:) macam org mngandung sepuluh bulan..:)... lepas tue.. masuk klinik la.. sakit perut jer..ntah.. yg saya tau pasal mkn la... siap doktor sru posa jgn makan 3 hari.. mak aii..mana tahan.. p klinik len pla.. di suruh saya jd vegetarian.. adeii... tapi mcm besa.. sya ni keras pala... tak dengar mna2 pihak pown..ikut perut sendiri..:) mmg kena tahan la musibah senhdiri.. sakit perut....Penat dah nak taip... tgn pun penat taip nie.. nak rehat kejap.. len kali sya cerita lgi tentang diri sendiri..:)

P/s : Saya wat entry syok sendiri.. adakah org membaca nyer.??? T_T...........

12 comments:

  1. hahak~ gilo~pemarah uppenye!TAKOOT!!!

    ReplyDelete
  2. Cik ann : uuyeahhh..ada org membaca..terharuu....T_T.. ngis jap...:)

    ReplyDelete
  3. enchix landax ; hihihhihi..jeng3x..mcm singa nie..:)

    ReplyDelete
  4. Blogwalking..

    Nanti buleh try beat Lisa Surihani plak..

    ReplyDelete
  5. oreo : mauahahahhahaahah beat Lisa Surihani.??? jeng3x.. sya bagaikan semut yg boleh di pijak matyyy jika di banding kan dgn mereka..:((

    ReplyDelete
  6. saya membacanye!
    ta pe cik Leng2...nmpak chantekkk jep..;)

    ReplyDelete
  7. diana : terharuuu.... ngis smbil tarik2 hingus..:)

    Miss nana: hihihi....pujiann ^_____^ hihihihihihihh

    ReplyDelete
  8. hehe cb berbah tok kebaikan ok la hehe...tp apsal part kaki 2 blur..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...