Monday, April 25, 2011

Denim Photo Sendiri punya Suka



Nak picture mcm nie tak.??? hihihihihi. tak semestinya kena shooting d luar.... kekadang musi hujan akan tiba.... mcm hari nie. cuaca tak bgus.. kemarin pown mcm tue.. nie hari pat keja.. hujan.. jadi tak bz sgt.. uyeah.. jd buat kerja suka hati.. shoot diri sendiri..muhahahahahaha

Nak picture lawa ala2 model.. kena la perasan kan diri juga pose model..
*saja gewwwdikk*
eleh..mcm la korang tak nak lawa juga.... ^_^
saya nie pemalu.. nak picture lawa msti jadi tak tau malu..^_^

pandai2 koang la nak letak dinding pa.... saya suka batu bata..
lepas tue delete la pa2 yg patut...

tukar la tone muka ikut theme background..
 jgn korang tukar mcm batu bata dah la....
kang rupa korang mcm batu bata juga..muahahahaha

yang nie pla letak shadow.. konon2 real la dinding tueww..

Hah.da siap.... tapi saya jenis tak puas hati.. nak tambah lgi...

Tukar kaler tone.... pandai la korang tgok pa yg saya tambah..

oki Done.. malas nak tambah2 lagi..:)

Note : kena klik gambar utk imej yg besar...kepada sesiapa yg rasa2 tak ble nmpak..sila la..^_^

P/s : Nie part 1. ada lagi part 2.. 3 and 4.. ngat 1 episod jer sya gmbar.. ada yg korang pun akan termuntah terlihat posing ku yamh... eeiuurrrwwwkkkk.......... hahahahahaha

13 comments:

  1. macam model dah fyezah nengoknya .. hee :)

    ReplyDelete
  2. rajinnnyyeeee dia buat fotoshp tutorial

    ReplyDelete
  3. fyezah ; hihihihihihih..model??? jeng3x.........
    nie yg sya syng ko nie.. asyik d puji jek.. manja dgn pujian nti.. *mula sya mngewdikk*

    sherah : hihihhihi.... kongsi bersama....

    ReplyDelete
  4. fuzzy : try la wat..ubah kaler ala2 denim.. klasik gtueeww..................

    ReplyDelete
  5. kucar kacir : ubah la gmbar2 anda..mesti kompom lawa..........:) *over confident pla*

    ReplyDelete
  6. nampak cam betol lak..cantik ar.

    ReplyDelete
  7. noraliza: hihihiihihi........... alaaaaa tipu tue....:)
    *pura2 merendah diri nie*

    ReplyDelete
  8. wah.. menguasai ilmu adop potosop dengan jayanya... bagus...

    ReplyDelete
  9. sm : masih byk lgi belum terokai..:)

    ReplyDelete
  10. sumpah cchuuuunnn... errr.. boleh buat header saya ni.. hahaha..

    ReplyDelete
  11. khuzrin : miahaahaha..amboiiii.......................

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...