Saturday, July 9, 2011

what kind of person who attract me.?


what kind of person who attract me.??
1: Sense of Humor : hehehehehe... make me happy..ketawa selalu.. org cakap... lau ketawa byk buat awet muda.. huahahahah (perasan la nie muda)..muahahahaha... tak semestinya kena buat cerita lawak.. perangai pun kekadang kena gila2.. mcm my fren.. semuanya gila....hahahahahahaha..begitu juga dgn pilihan boyfren,, supaya tidak burinkk...

2: Bertanggungjawap :  nti sudah berkhwin...pa mcm.?? kena cari yg bertanggungjawap.. tahu pa yg nak buat sebagai seorang suami,.. jgn men lepas tgn jak... kahwin nak gatal lagi cari len.. anak2 terbiar... huh.. malas explen.. sebab semua pompuan pun mmg nak mcm nie.. ikut kata hati....^_^

3: Kemas : kena berpakaian bgus2.. tidak semestinay nak yg semartt melampau smapi kot2 segal.. mmg sya suka tgok lelaki pakai kot.. tapi sebagai pilihan.... semua tak sma... tak semua lelaki nak pakai kot kan.??? yg penting bg sya... jgn la rock2 segala.. koyak sana koyak sini.. mak aiii.... tulunggg la.. tak ada kain da ka nak tampal yg koyak2 tue.???

4: Sikap Sederhana : jangan terlampau sombong dan ego.. (meluat deh!)... berperangai biasa2 sje... tak ada org yg sempurnakan.?? terima seadanya sesorang tue.. tapi lau ble jgn telampau tggi diri.. tak bgus.. n sya dislike org mcm tue..^_^

5: Baik Hati : tak kedekut dan tamak... tak juga terlalu baik hati. kena la pndai2 kan.?? lau org da pijak2 diri melampau tak kan mau baik hati kan.??? tapi sya suka org yg baik hati bertempat... ketika kesusahan dtg mambantu.. tak kisah dgn penat... (sgt menghargai org mcm ni)... byk best fren yg baik2 mcm nie.. tapi sya .?? (jahat mak aiii...)

Picture yg tak ada kaitan lansung..
(ajar edit skit)

Original picture

Blurr kan background

Bahagian belakang dah blurrr..^_^

utk mengubah warna: guna curves

taraaa..!! ni la hasilnya..ubah sehingga anda puas hati

Tambah la pa2 yg patut.. me use pattern...
>Click here<

7 comments:

  1. saya juga sukakan lelaki yang kelakar dan bertanggungjawab. juga tegas pada tempat dan masanya. oh lagi, lelaki yang berpendirian teguh adalah sangat HOT. grrr ;)

    Ana Raffali Berpura-pura?
    Teguran Ikhlas Dari Seorang Lelaki Untuk Wanitanya

    ReplyDelete
  2. Miss Y : blogwalking at ur blog..:))

    ReplyDelete
  3. comel-comel.. suker lah info psl adobe nie

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...