Saturday, September 24, 2011

BeauFort Sabah


huahahaha... oki.. saja nak bg cerita.. terlampau Free punya kes.. sbb da tnam anggur ( kerja dah tak der).. muehehehe.. guyang kaki jer d rumah.. mngakibatkan sya berfikiran gila2...tak nak da jln2 d kota kinabalu.. terasa burinkk sesangat.. so.. sya mengembara seorangan d rantau org.. (muahahaha.. padahal dr KK ke beaufort jer)... kira merantau la tue... ngat kmurang berani ka jln sendirian berhad... tak der istimewa nie d sini... saja sya nak buang duit yg konon2nya berlambak .. ahahaha.. (lepas ni ngis tak der duit)...kuikuikui... sya nak naik keretapi.. tu la yg membawa sya merantau jau.. huahaha... tak pernh naik kereta api... aiiihh.. besar pengorbanan haku.. hahahaha....

P/s ; jgn tiru aksi sya yer.. kang menyesal... saya tak menyesal juga.. cuma... wuaarrggg.. tak seronok seorang diri.. jd org bisu... tak der kwn nak borak2.... aissshhhkk....!!!

15 comments:

  1. kampung sy niiiiiiiiiii hehehehe ^^,

    ReplyDelete
  2. niza: ya ka.? mna kw.??? sya cni pekan.. penat nie round2.... KFC jak jumpa.. sya knu2 mw mcD.. hihihihihihihhihi..pening ehh round beaufort...

    ReplyDelete
  3. nick : meh la.. sya pun tgl sabahbyk tempattak round lagi...

    ReplyDelete
  4. hahaha ini kmpung sy seja..skng ni sy d kgau..ko nek tu krta api p tenom trus p kgau..sni kta round2 hahaha

    ReplyDelete
  5. Niza : aik.. ahahahaha.. sdh ketinggalan keretapi..jm 1 td bertolak.. skg sya tggu mw blik p kiki jak....jm 5.... nda sempat sdh round2... smpi kk pun mlm..:'(

    ReplyDelete
  6. woo..nak test nek keta api..brpala tmbangnya tu..ada aircond ka..brpa jam perjalanan kk-beaufort?

    ReplyDelete
  7. ma hom tawn..haha..lm uda sa tia balik kg..

    ReplyDelete
  8. Saya mau test naik keretapi yang baru tu. Diorang bilang berjalan sudah kunun. Haha.

    ReplyDelete
  9. mish nya nak p sabah lg.. mmg kenangan btol naik ketapi dr beaufort ke halogilat.. scary but fun!!

    ReplyDelete
  10. mcm aku pernah pigi bah ne tmpat :))

    ReplyDelete
  11. eeeeeeeeeeeeeeeeeee.........................p sndri2..xmau bwa sy..emmmmmmm

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...