Wednesday, March 30, 2011

Time Guess

Assalamualaikum semua.. 
buat pertama kali Ibnushukran ingin mengadakan satu contest yang diberi namanya "TIME GUESS"
penerangan secara jelas adalah di bawah :
 nama contest ini ialah "Time Guess".
sebuah jam telah di gabung dengan banyak layer, s0 tugas anda untuk MENEKA apakah waktu sebenar jam tersebut.
Ibnushukran tidak akan melakukan sebarang penipuan tentang masa sebenar jam tersebut.
Tarikh tutup : 20/4/2011
jom ramai2 meriahkan contest!!!
keterangan lanjut di [SINI] 

pembayang: (jam dikiri mata,minit dikanan mata)


Tarikh tutup : 20/4/2011

Nie Jawapan Saya~~ hihihih... Kena sruh letak jawapan jer~~ saya saja jer... eksen tunjuk bakat tau edit *sila tendang utk sedarkan saya oki~~*
hihihihihih
0805

Note: hihihi... aku da lukis cntik2 tue *suka rasuah nie utk menang*..~~hihihihih...
terima kasih tag saya my fren michele...
saya tag michele ,puteri malu...

1 comment:

  1. Thanks cik lululalalengleng sudi j0in contest ni..
    smoga anda dimurahkan rezeki ea..
    Gudluck dr sy Ibnushukran.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...